Obchodní podmínky
Obchodní podmínky e-shopu Mercato.cz
- Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“)
obchodní společnosti Veneto Group s.r.o.
se sídlem Devotyho 764, Pardubice 530 02
identifikační číslo: 28792548
telefon: 608 900 809
e-mail: info@venetoroup.cz
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C vložka 27757
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.mercato.cz
(dále jen „prodávající“)
upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen
„občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na
základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím
prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím
provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.mercato.cz (dále jen jako
„internetový obchod“).
1.2. Kupujícím je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o
ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a
plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“).
Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a
obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou
dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Uživatelský účet
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do
svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání
zboží (dále jen „uživatelský účet“).
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a
pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně
povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou
prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen
zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský
účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy
(včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s
ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
- Uzavření kupní smlouvy
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná v internetovém obchodu je informativního charakteru a
prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2
občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Internetový obchod obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží.
Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží
zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v internetovém obchodě.
3.3. Internetový obchod obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží platí pouze v případech, kdy je zboží
doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář. Objednávkový formulář obsahuje
zejména informace o:
objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku),
způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného
zboží a
informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje,
které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat
chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím
na tlačítko „Potvrdit nákup“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím
považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky potvrdí kupujícímu
elektronickou poštou, že došlo k uzavření kupní smlouvy, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní
ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky
(například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací),
jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího.
3.8. Prodávající je oprávněn od uzavřené smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, zejména
pokud není schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené
okolnostem nebo se již zboží nevyrábí nebo nedodává nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již
dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím. V případě, že kupující již zaplatil kupní cenu, bude mu tato
vrácena zpět.
3.9. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením
kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám,
přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
3.10. V případě, že dojde v internetovém obchodě zjevnou chybou prodávajícího k uvedení nesprávné ceny zboží (cena nepřiměřeně nízká), je prodávající oprávněn chybu opravit (změnit cenu) i po učinění objednávky ze strany kupujícího. Kupující však musí s opravou souhlasit. V případě, že kupující s opravou nesouhlasí, je prodávající oprávněn objednávku zrušit.
- Cena zboží a platební podmínky
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit
prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti či platební kartou na dobírku při převzetí zásilky od přepravní společnosti
- bankovním převodem na náš účet č. 285125914/0300, vedeného u Československé obchodní banky a. s. (ČSOB). Údaje k platbě budou uvedeny v potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po vytvoření objednávky. Zboží bude expedováno po připsání platby na náš účet. Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo objednávky.
- bezhotovostně platební kartou skrze platební bránu GoPay, provozovanou společností GOPAY s. r. o., se sídlem Planá 67, 370 01 České Budějovice, IČ: 260 467 68, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 11030.
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s
balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní
cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí
zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.5. Prodávající vystaví kupujícímu fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový
doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické
podobě na elektronickou adresu kupujícího.
- Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné
odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro
jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo
po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. Při navrácení může být přihlédnuto k míře použití, znečištění a bude vrácena jen poměrná částka.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit,
má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy
odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní
smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední
dodávky zboží. Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek, je darovací smlouva uzavřena s
rozvazovací podmínkou, že dojde-li ze strany spotřebitele k odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá
darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a spotřebitel je povinen spolu se zbožím vrátit i
poskytnutý dárek.
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od
počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů ode dne odstoupení od
smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, nese sám náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu.
Zákazník zašle vrácené zboží na adresu:
- Veneto Group s.r.o., Devotyho 764, 530 02 Pardubice (dobírkový balík prodejce zásadně nepřijímá). Zákazník obdrží od prodejce informace o dalším postupu.
5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní
prostředky přijaté od spotřebitele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy
spotřebitelem. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté spotřebitelem již při vrácení
zboží či jiným způsobem, pokud s tím spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou mu tím další náklady.
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky
dříve, než mu spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.7. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s
tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností
zboží.
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku
spotřebitele na vrácení kupní ceny. V případě, že kupující uplatnil při koupi zboží, ohledně kterého
odstupuje od smlouvy, slevový kupon (nebo jinou slevu), bude mu vrácena kupní cena vráceného
zboží odpovídající poměru uplatněné slevy na veškeré zboží obsažené v téže objednávce.
5.8. Kupující - podnikatel, je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit dle obecných ustanovení zák. č.
89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
- Přeprava a dodání zboží
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese
kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v
objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným
způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s
opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v
případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu
svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky
prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
- Práva z vadného plnění
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 2095 až 2117 a§ 2158 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo
provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší
cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým
užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo
při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující zasláním na adresu:
Veneto Group s.r.o., Devotyho 764, 530 02 Pardubice
Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy se prodávající o reklamaci dozvěděl.
7.5. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit
reklamační řád prodávajícího.
7A Práva z vadného plnění u kupujícího - spotřebitele
Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání
nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve
srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady,
hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez
značných obtíží pro kupujícího.
Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s
ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil
značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil.
K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady.
Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud prodávající vadu
odmítl odstranit nebo ji neodstranil dle výše uvedených ustanovení, nebo se vada projeví opakovaně,
nebo je vada podstatným porušením smlouvy, nebo je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností
zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující
obdržel.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu
poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
- Další práva a povinnosti smluvních stran
8.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem jeho převzetí.
8.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní
inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:
https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line, nacházející se na internetové adrese
https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/, je možné využít při řešení sporů
mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
8.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany
osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve
vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského
zákoníku.
- Ochrana osobních údajů
9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.1.1. Prodávající je registrován v registru pro zpracování osobních údajů pod číslem: 00047495.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa
bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále
společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a
povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost,
souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních
sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není
podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském
účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je
povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto
zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího
souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v
elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným
způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o
dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí
zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života
kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel
jejich zpracování, může požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení.
9.9. Kupující může po přihlášení do uživatelského účtu své údaje měnit a kontrolovat, o odstranění
osobních údajů může požádat zasláním požadavku na email info@venetogroup.cz
- Zasílání obchodních sdělení
10.1. Ochrana osobních údajů našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pravidla pro nakládání s
osobními údaji a pravidla pro zasílání obchodních sdělení jsou upravena v našich zásadách
zpracování osobních údajů.
10.2. Zasíláme zákazníkům obchodní sdělení s nabídkou souvisejícího zboží nebo služeb, a to na emailovou adresu zákazníka (obchodní sdělení pro zákazníky). E-mailová adresa je osobním údajem a
je zpracovávána v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických
osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení
směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) za účelem zasílání obchodních
sdělení na základě našeho oprávněného zájmu propagovat naše obdobné výrobky a služby. Zákazník
se může z odběru obchodních sdělení kdykoliv odhlásit.
10.3. Používáme tzv. cookies, které mohou být ukládány na koncovém zařízení (buď na základě
souhlasu, nebo k ochraně našich oprávněných zájmů). Preference si může zákazník nastavit přímo na
našich webových stránkách.
- Doručování
11.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském
účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
Řešení spotřebitelských sporů
Stížnosti. Mimosoudní vyřizování stížností zákazníků zajišťujeme prostřednictvím e-mailu
info@venetogroup.cz
Mimosoudní řešení sporů. K mimosoudnímu řešení zákaznických sporů z kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869,
internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na
internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi
prodávajícím a zákazníkem z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum ČR. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se
sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://evropskyspotrebitel.cz je
kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21.
května 2013 o řešení zákaznických sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice
2009/22/ES (nařízení o řešení zákaznických sporů on-line).
- Závěrečná ustanovení
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany
sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z
obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane,
namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních
ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.3. Prodávající je oprávněn provést změnu reklamačního řádu a v takovém případě je povinen
seznámit s nimi kupující, a to s dostatečným časovým předstihem před datem účinnosti takové
změny
12.4. Právní vztahy neupravené tímto reklamačním řádem se řídí zákonem č. 89/2012 Sb.,
občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
12.5. Prodej alkoholu a tabákových výrobků osobám mladším 18 let je zakázán. Kupující při objednávce zboží a jejím odesláním prodávajícímu potvrzuje, že je starší 18 let, pokud není prodávajícím vyžadováno jiné potvrzení této skutečnosti. Z důvodu zákazu prodeje alkoholu nezletilým osobám budete při převzetí zboží požádáni o předložení průkazu totožnosti.
12.6. Kontaktní údaje prodávajícího:
sídlo firmy:
Veneto Group s.r.o., Devotyho 764, 530 02 Pardubice
adresa pro zaslání vráceného zboží:
Veneto Group s.r.o., Devotyho 764, 530 02 Pardubice
Adresa pro zasílání reklamací
Veneto Group s.r.o., Devotyho 764, 530 02 Pardubice
Reklamaci zasílejte s popisem závady
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 6. ledna 2023